Sunday, April 19, 2020

00 : perubahan


 makin aku besar, makin banyak perubahan
salah satunya rakan ? risau ? mungkin pada mulanya
tapi perasaan itu sudah masak dengan pemikiran aku.
rakan pun juga manusia, seperti aku cakap. tak semua kekal.
ada yang pergi for their own good ada yang masih kekal, thankyou!

" aneh kan, perubahan masa itu hebat!
  dulu kita bukan main rapat,
  semua benda nak buat sekali ?! 
  maki pun sesama.. apa je tak ''

masih valid ke ayat di atas untuk semua perlakuan bersama ?
ada yang masih valid untuk seseorang ada juga tidak, depends
mungkin itu reality kehidupan untuk terus hidup dengan pengalaman dunia
tapi pada yang pergi aku ucapkan selamat maju jaya.
dan pada yang masih kekal, meh sini nak pelukkkkkkkk! SAYANG!
hahaha mengada, maaf la cuma luahkan aku menghargai kau! 
itu je.

0 comments:

Post a Comment

 

LIVE FOR LIFE Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea