Sunday, April 19, 2020

pinky promise ?


Janji satu perkara. ~

bila tiba suatu harini nanti 
mungkin akan ada suatu perubahan
tapi aku mohon supaya suatu hari nanti
kau masih akan kenal aku dan masih juga
dengan janji janji yang sama seperti dulu

iye, manusia sifatnya berubah tak mungkin kekal sama
sama ada ke arah kebaikkan mahupun keburukkan ?
siapa kita untuk menghukum, tidak la begitu
 cuma jangan la lari dari kesalahan diri
kesalahan itu kadang menyakitkan jiwa
 tapi itu kadang kalaitu juga ketentuan tuhan
bukan kehendak manusia.

aku nampak perubahan pada setiap
perubahan yang cuba kau ubah
hahaha maaf aku bukan stalker tapi mungkin..
mungkin itu sifat semula jadi pada aku 
bilamana aku mula rapat dengan seseorang yang aku selesa?
tipu la kalau kau sendiri tak sedar perubahan itu
sama ada kau berdiam ataupun bersuara, itu keputusan kau
 bukan gifted tapi itulah sifat semua manusia,
 tipu siapa kata tak pernah (aku ketuk dengan senduk)

adakah pinky promise itu akan valid?
 selagi mana nyawa kau masih bersama badan kau ?
cumanya aku tak jamin itu akan kekal hm
tapi aku jamin masih ada peluang untuk seseorang dalam 
setiap perkara yang pernah exist dalam hidup kau ?
 bukan selfish tanpa mengaku kesalahan sendiri.

p/s: aku harap kau pegang pada janji ? semoga janji itu masih tersemat dalam minda hati dan memories 
dalam diri kau. itu aje yang aku pinta janji yang terakhir dan sebenarnya itu juga dari kau bukan hanya aku .


0 comments:

Post a Comment

 

LIVE FOR LIFE Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea