Saturday, October 24, 2020

10:12

May our saddest days slowly begin to turn 
into dust, and after that happiness will grow again.

It is never too late to discover a new moment and build it. Find your happiness. Whatever happens, happens. sebesar mana pun yang kita tempuh in our entire life Biar jatuh. Biar sedih. Biar luka. Tapi lepas tu, bangkitlah dengan senyuman yang terukir dibibir In any situation you have been, please know that allah is always with us by our side
seek for Him, get next to Him, and have faith!
Panas tak bererti berpanjangan, hujan tak bererti tiada pelangi Hidup ni penuh dengan kejutan yang tak terduga dari tuhan. The future isn't promise for us, kan? kena bersedia dan redha walau baik walau buruk.
Redha itu kan baik untuk iman?
Redha tak mudah. tetapi bila sesuatu perkara kita tak pernah soalkan selepasnya sedikit sebanyak allah dah lembutkan hati kita dan redha itu dengan ikhlas.

baik kan! Allah, dia uji at the same time He heal what's inside us dengan ujian dia jadi lebih matang dalam banyak aspect.
tak ada benda yang mudah dan tak ada benda yang susah. adil kan tuhan!
bila kita letak Dia paling teratas dalam daily life kita inshaAllah, Dia mudahkan every single things. i've been through the roller coaster phase. it turns my life upside down but alhamdulillah He the perfect one of the planner.

0 comments:

Post a Comment

 

LIVE FOR LIFE Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea