Wednesday, April 15, 2020

r i n d u ?

Milk Mocha GIF - Milk Mocha MilkAndMochaBears - Discover & Share ...

 Pernah tak ada perasaan yang rindu tapi malas chat ? sumpah tu aku. mungkin orang lain bila rindu atau dapat pesanan ringkas excited tu dah macam dapat genggam pelangi hahaha kadang kan aku pun pening dengan diri sendiri. Aku rindu nih tapi tak ada topic yang aku boleh bercakap and aku jenis cepat bosan, tak ke kelakar rindu tapi tak tahu nak cakap apa? tapi boleh rasa bosan ? WHAT!  kadang tu dalam hati terlintas kot kenapa la aku ni bukan jenis macam manusia lain. yang tahu untuk meluah rindu itu apa sayang itu apa kkkkkkkkkkkk! sumpah noob. 

  Ada sampai satu tahap rasa macam apahal la kau ni hambar sangat ika. eeehh confuse mak! tapi betul la tu aku ni sejenis ambivert. ada masa aku rasa aku nak bergaul aku bergaul ada masa aku rasa tak aku akan ignore orang tu tanpa rasa bersalah haha kesian manusia yang teraniaya tu. tapi satu tabiat aku, bila aku betul betul betul rapat dengan orang tu perangai aku berubah 360 atau mungkin juga lebih hiks pelik kan sumpah aku rasa diri aku pelik. ada yang boleh terima dia layan ada yang tak boleh terima cara aku hahah diam diam je la.

  Percaya atau tak last aku rasa perasaan yang betul betul aku rindu and tahu rindu orang tu macam mana when i was 17 ? entah la aku taktahu kenapa aku rasa macam ni bukan sekarang tak rindu tapi sekadar rindu, faham tak ? hahaha bila umur dah meningkat and aku dah rasa malas nak kenal sesiapa dan buang masa untuk sesiapa yang mungkin hanya singgah mungkin juga hanya beri aku pengalaman, siapa tahu tu semua kuasa allah kan. cuma aku harap untuk rasa tu ada semula dalam diri aku adalah untuk perasaan yang kekal untuk orang yang sama yang akan bergelar suami aku nanti. aku tak kisah mungkin bukan sekarang aku perasaan tu wujud tapi aku harap allah jagakan perasaan rindu aku sayang aku untuk seseorang yang akan jaga aku sampai masanya nanti..

  Dengar macam cliche tapi kadang aku rasa bersyukur tuhan hadirkan perasaan yang hanya sederhana untuk aku rasa untuk manusia sekeliling aku. bukan tak menghargai tapi lebih kepada tak mengharap pada sesuatu yang tak pasti. sama ada persahabatan perhubungan atau sebaliknya. dalam hidup bukan hanya ada aku tapi ramai. lebih baik bersederhana dari mengharap pada sesuatu kau sendiri tak jamin. berharap tu menyakitkan...

Puffy Bear GIF - Puffy Bear Waiting - Discover & Share GIFs

0 comments:

Post a Comment

 

LIVE FOR LIFE Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea