Wednesday, October 7, 2020

9:23

terima kasih untuk masa lalu.

tanpa masa lalu,
aku takkan sampai ke tahap ini.
tanpa masa lalu,
aku tak akan jadi seperti ini,
tanpa masa lalu,
aku tak akan jadi sekuat ini,
tanpa masa lalu,
aku tak akan sebahagia  sekarang.

terima kasih masa lalu, 
kau buat aku sedar dan nampak jelasnya masa depan aku
selepas masa lalu itu berlalu pergi.

terima kasih masa lalu,
kau buat aku jadi matang dengan semua itu.

berdendam bukan cara aku, syukur ya tuhan
kau masih pegang aku dengan erat supaya 
aku tidak tersasar dengan masa lalu terlalu lama.

syukur ya tuhan, betul apa yang kau katakan. 
ada pelangi selepas hujan dan rasanya indah dari sebelum.

semoga tuhan terus pelihara aku dan orang sekeliling aku amin.

0 comments:

Post a Comment

 

LIVE FOR LIFE Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea