Friday, April 17, 2020

guitar newbie ?

Rock And Roll Sticker by milkmochabear for iOS & Android | GIPHY


 Sepanjang PKP (perintah kawalan pergerakkan)  terlalu banyak sangat masa tu terluang. Dulu jujur kalau waktu semester break yang pendek confirm merungut sebab cakap tak cukup masa la sekejap sangat la cuti and now allah tunaikan perasaan setiap manusia yang pernah rasakan perasaan yang macam ni so how ? deep tak ? hahaha aku pun salah sorang juga yang pernah merungut. Tipu la siapa yang tak pernah merungut ye dok ? terkesan juga sebenarnya. apa lagi mohon hargai masa yang ada sekarang ye. aku sendiri tak boleh imagine if our enviroment yang kita rasa ni berkekalan atau continues. dan masa tu kau baru tahu erti malas tu tak patut wujud pun sebab kau tahu perasaan yang selama ni kau rasa bila kau malas buat sesuatu benda. Bila dah jadi macam ni time macam ni la kau baru hegeh rasa nak buat itu buat ini haih (marah pulak rasa)

 Kebetulan nak dijadikan cerita sebelum PKP pernah juga cakap pasal hal ni dengan member aku kot masa tu, kitaorang lepak dua kat TC tuptup tak sampai seminggu dua tak silap then dah kena quarantine. Terus dalam hati rasa macam aku pernah bercakap pasal ni tak sangka yang diisukan tu la yang sedang aku face sekarang.  hohemgee! macam dejabvu -rolling eye*

 Siapa yang masih rajin tu study kat rumah, sila angkat kaki ? ahahah. jujur la cakap dalam hati sumpahh gelisah nak ayam la sebab fikir cuti lama gila kot bulan 6 baru masuk. Then, takkan nak tinggal buku macam tu confirm nanti masuk balik terpinga pinga. Bila ada perasaan yang macam tu, ingatkan ada la rasa bersalah tu haremmm buka buku tak sampai sejam dah give up sebab enviroment rumah tu tak payah cakap la terlalu selesa sampai malas tu tinggi nak mamp..

 So time tanak belajar ni la tetiba tengok guitar, guitar tengok aku, tetiba pula aku macam terfikir kalau la guitar aku ni bernyawa mesti dah lama dia cakap kat aku yang aku ni tuan paling tak best, iye la ada guitar tapi simpan jadi perkasa dengan rasa bersalah mula la aku belajar balik guitar hahahah (bapak drama). tapi jujur sebelum nak pro tangan kau confirm buruk ye hahahaha dan sekarang aku rasa tangan aku ni kebas tu macam tanak hilang. sakit siak!  mungkin kalau aku lagi rajin aku boleh main satu lagu so semoga kerajinan tu masih ada sampai pandai main guitar. 

P/S : aku sangat la suka tengok lelaki main guitar ye, moga suami aku nanti pun seorang yang pandai main guitar boleh jamming sekali pfffttt berangan teruk aku nih hiks..

0 comments:

Post a Comment

 

LIVE FOR LIFE Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea