Thursday, March 15, 2012

16 MARCH 2012

Hasil gambar untuk Milk & Mocha STICKERS | Dibujos de osos ...

comel kan bear ni, tak sedih pun cuma itu kan kenangan yang lama gila, dah cukup lama post ni aku tulis 16 March 2012 tapi dulu aku sendiri tak berani nak publish and sekarang 17 April 2020, 8 tahun post ni aku simpan bila baca semula post ni taktahu la apa yang aku patut rasa sekarang. mungkin dia bukan orang yang pertama dalam hidup aku, dalam kenangan aku tapi dia orang yang pertama sanggup tunggu untuk aku ada rasa sayang kat dia. 3 bulan pun dah rasa lama apatah setahun dua tak mudah terima orang dalam hidup betul ? im kind of. aku hargai sebenarnya tapi cukup lah hanya aku tahu siapa kau. 

 tarikh yang sama dan tahun 2012 cukup setahun masing masing bawa haluan masing masing tapi dalam masa yang sama 2017 aku dengan dia contact semula, what a coincidence padahal masa tu masing masing dah pindah, aku seberang dia perak tapi entah macam mana dia boleh dapat contact aku semula. adalah juga sedikit sebanyak itu ini yang aku dapat tahu. aku tak rasa pun untuk berdendam dan itu juga bukan sifat aku. tapi entah la salah seorang yang aku rasa dia banyak kenangan dengan aku. Dan aku masih ingat bau perfume dia macam mana. masa dulu kat kolej bila ada student lelaki lalu sebelah aku kadang mesti ada yang pakai perfume sama macam kau dan masa tu aku hanya mampu senyum. 

Rindu ? siapa saja yang tak rindukan sesuatu yang boleh buat dia tersenyum tapi itu cuma kenangan dan aku hanya menghargai kenangan yang sebahagiannya adalah kebahagiaan aku dulu.kawan kan siapa tak rindu kawan, kalau la dulu aku ambil tahu jenama apa yang dia guna mungkin aku akan cari ahahah sebab dulu aku pernah juga tanya dia perfume apa cuma dirahsiakan nasib badan la sebab aku tak pernah paksa dia hahahah. 

Dia pun dah ada kehidupan sendiri. bukannya aku taktahu hhaha doa aku sentiasa untuk kau dan aku happy dan aku harap kau kekal dengan kebahagiaan kau sekarang, semoga ke jinjang pelamin haha jangan lupa jemput aku inshaallah aku akan datang kalau dijemput la dan inshaAllah ada rezeki aku pulak jemput kau kenduri aku (cis bapak berangan teruk calon pun masih kabur hahahahha)




 "pernah aku tawarkan diri aku jadi kawan dia ? aku bukan tak pernah nak tawarkn diri aku untuk jadi kawan dia , dah pernah tapi dia yang tanak  dan dengan ego dia yang tinggi tu , takpe aku ok biar la kat dia asalkan dia happy aku pun happy :)  atleast  aku dah tawarkn diri aku untuk jadi kawan dia tapi dia yang taknak aku nak buat mcm mana kan , sekarang ni tu hanya urusan dia tak ada kaitan dengan aku dah :) dah nama pun setahun kan mmg lebih dari tiga hari la kan? aku tanak saahkan sesiapa, dia taknak mintak maaf kn? tkpea la aku mengalah dgn dia , aku yang mntak maaf kt dia , aku mengalah tapi bila dah aku mengalah aku pergi mintak maaf  , respon dia mcm ****** ? nampak tak yang aku pulak macam serlok dengan dia :( , weh bersyukur la aku nak jugak mengalah dgn kau " - post 2012 yang mungkin masa ni aku ikutkan perasaan marah sebab kau buat aku tergantung dengan pertanyaan kau..

0 comments:

Post a Comment

 

LIVE FOR LIFE Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea